關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年9月7日 星期一

九洲之旅 Day 4 24-3-2015 熊本城,櫻小路,黑亭,上下通

 今日一早起身!又草草食個早餐!
 
一到步好期待的櫻花!
 
無開!得幾棵!不過得都好感恩了!


 
我地泊車地點係行得好遠!真係呻笨!

 
不過就預到一大個空地比Anki走走!




.
 
唔知食咩好!買左兩個便當!

 
呢幾張相好似佢兩個講數咁!
 
Anki似要飲老公手上的飲品!



 
來到熊本城!真係點影都咁靚,好彩最後都有編呢個行程!







 
呢張相真係值回票價!

 
再行過啲有個館我都忘了叫咩名了!
 
不過有我之前睇日本古裝劇的場境!



 
之後搭巴士去了櫻小路

 
呢度有好多野食!不過唔係咁岩食!
 
最記得係呢度有個地方賣綠茶!
 
佢個綠茶雪糕真係一試難忘!
 
臨走係要再來一杯!返香港真係食唔返!



 
開始左摟右摟!通常我地都唔會理佢照行!



 
有得穿上影相!不過我無做到!


 
行完搭返巴士去攞車!
 
再去食黑亭拉麵!打到呢度真係好肚餓!
 
日本拉麵真係好難忍受!



 
之後去check in!我們book了
 
Dormy Inn Kumamoto(熊本Dormy Inn)
 
無影相!因真係好麻麻!早餐都好麻麻! 
 
而且感覺好多地方都唔多乾淨!
 
佢呢度有我浸溫泉!而更有免費拉麵消夜!
 
但我地太累!9點半就回酒店沖涼訓教!
 
而呢度個沖涼個花酒好似無力咁!
 
最好係呢度有停車場!同埋洗手在廁所外!我洗野都方便好多!
 
放低車就去行上下通!
 
係呢度我因好急,急到想瀨!又唔見有百貨公司!
 
無啦啦走入一間好多家品店!
 
見到有化妝間!就沖入去!出返來!仲可似慢慢睇!
 
今次旅程最幸福係買左好多靚家品!




 
真係又平又靚!




 
最後是但搵野食!都係就Anki,要上樓的!
 
味道一般
 

 
 
回顧:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb

沒有留言: