關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月20日 星期一

九洲之旅 Day 2 22-3-2015 海響館

 
 
尋打blog都錯左!其實呢日一早起身就要去攞車去門司港!
 
門司港有個叫唐户市場,原本都想去!不過最後都唔想同人迫,
 
所以一早係便利店買左早餐就出發了!
 
一早7:30出門口!行去最近toyota攞車!
 
呢個Anki幾開心!果日天氣相當之舒服!涼涼地!
 
 
8點取車,要攞張籌,前後用左廿分鍾就攞左車!

 
 
 
一上車開餐後Anki就暈左啦!旅行時,佢無時無刻都係訓!
 
老公就好開心,因係佢第一次係日本揸,
 
條路又濶又平,佢話好爽!

 
話咁快9個字就係了!我哋先去海響館
 

 
海響館其實唔大!我地唔夠早,book唔到餵企鵝,
 
不過好彩無book,因Anki一定會好驚!

 
到門司港,天氣比福崗冷了好多!又大風!
 
Anki好似對企鵝無咩興趣!
 
下面張相佢好似人扮同類!

 
好近,我勁想摸佢地!

 
有個海洋劇場!老實,海洋公園靚十倍,
 
可惜人的質素差十倍令我都無興趣去!

 
入去室內有住冷的企鵝!我而家先知原來企鵝有D係唔怕熱
 
一定要住好冷地方!

 
都有大大魚缸!
 
Anki未去過水族館,佢來到真係好開心!


 
呢度好靚,影相一流!




 
之後去左呢度唯一一間餐廳!

 
對住魚缸食!會見到海豚游來游去!
 
巧虎見我多!第一次見真海豚!
 
返來成日講海豚!

 
兒童餐,有得玩有得食~




 
電子奶咀比佢食多D~現在戒緊!

 
行出去有個好靚海邊!影相又一流!Anki跑來跑去!好驚佢跌落海!


 
又話唔同我影相!但見媽咪影相又要搶我位坐!
 
呢個旅程,佢開始發脾氣,唔坐BB車!要周圍跑!
 
我發現係佢想訓又訓唔到又要八掛就周圍跑唔比人捉住!
 
一放入車就喊!


 
跑到好遠!唔走,我地要去第二度佢唔郁!!!!!!!!!
 
 
 

 
隔離有個類似嘉年華地方!其實想去八下!
 
但行程要去鐵路博物館同門司港!
 
所以下次啦!
 
 
 
海響館網址:http://www.kaikyokan.com/
 
 
開館時間     9:30 ~ 17:30 (最終入館 17:00)
7月25日(土)~8月31日(月)は「夜の水族館」開催!
  営業時間 18:00 ~ 21:00 (最終入館 20:30)

    ※日中の入館券での滞在・再入館は行えません。
    ※8月13日(木)は23:00まで営業(最終入館22:30)します。

 

回顧:
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb
 

沒有留言: