關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2015年7月19日 星期日

九洲之旅 Day 1 21-3-2015

終於近來好努力打下打下又一篇!!
 
可以打遊記!諗返起,今次旅行係超順利!
 
跟返行程最多!唔知關唔關租車事!
 
因我真係好舒服!唔使車駁車!!而家,天氣好到無朋友!
 
日日晴天而又有幸睇到櫻花!雖然唔係滿開!
 
但係,已經要高呼感謝主賜我的旅程,讓我又多次帶Anki遊世界!
 
呢日一如以往媽媽旅行前一天都係失眠!
 
我實在太小學鷄了!最後都訓左個幾鍾又起行了!
 
都係啲去食早餐,等等等上機!
 
 
今次Anki有自己位!我一直好擔心佢唔知會唔會唔慣,
 
我就整好巧虎入電話!而且佢去左幾次迪仕尼!
 
佢又識米妮!機上都有套迪仕尼電影!

 
睇左陣,佢就訓左!仲打橫訓!
 
佢個兒童餐我都食埋~3個鍾時間!佢訓了個幾鍾,醒後食我個餐!
 
食左小小啦!去旅行我都無計!

 
到福崗機場,都要排一陣,但係呢!
 
排排有職員見有小朋友都比我們優先!
 
所以時間又早左了!而且一早預係搭的士到酒店!
 
因好近!三個字時間,搭了1300日元,三個人好抵啦!
 
今次住JR Kyushu Hotel Blossom Hakata Central(JR九州花博中心酒店)
 
房唔算大,但地點好方便!老公話第一次去旅行回酒店唔使下下行好遠先返到去!
 
一出行對面就係博多站!又有好多野食!地下對面有間藥房!
 
唔算好齊!隔離便利店!而且地點夠靜!唔會係紅燈區!
 
房又唔算貴!所以值得推介!

 
床都幾舒服嘅!而家Anki大個啦!唔使下下煮野比佢食!
 
到步攪好哂,執小小野就出去食野啦!
 

幾近!一條碼路咋!
 
 
呢日撞岩最後一日有酒展!

 
唔知食咩好!食個幾好味和菓子!

 
因為時間5點幾,行下博多站,睇下食咩!
 
本身有上網睇日本人食評唔錯的店子!所以都入去食!
 
因好似多數日本人幫襯!溝通唔係咁好!
 
Anki暫時無野食~





 
可以睇下後面師父整壽C!


 
無啦啦!anki就訓左了!
 
 
我地係咁搵超市想買生果同麵包
 
想買定第二日的早餐!因酒店係無包早餐!
 
行左陣有麵包鋪!但搵唔到超市,好多賣手信的地方!
 
終於搵到有生果!日本最開心食士多啤梨!
 
 
好啦!Anki仲唔起身!老公最開心環節!
 
佢買左500日元!可以試飲兩杯!
 
兩杯都好好飲!

 
人山人海!但,我好鐘意福崗係真係好少遊客!最多都係香港人!
 
而且人都好純樸!我真係覺我好舒服,比起大阪東京周圍都係遊客!
 
我更愛9洲!



 
Anki 9點幾都未食過正餐!呢個時候要入返9樓食拉麵!
 


 
去左一風堂!排了一陣隊!比香港,呢間好好味~叫了兩碗!
 
Anki食左一碗!我同老公share!

 
出返黎音樂會差唔多完了!Anki睇到手舞足動!



 
回去再飲奶奶!我有帶奶粉!不過最後唔想洗多樣野就比紙包奶


 
一日完了!第二日要一早租車去十分了!

沒有留言: