關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年12月30日 星期二

20個月Anki遊台灣宜蘭之旅 Day4 (上)

第4日,一教醒來房好靚!天氣又清新
 
食左個西式早餐就出發了
 
而我喜歡以前中式早餐多點!
 
 
佢個衰女都唔肯食野~

 
首先去食小湯包,來宜蘭一定要食~真係好好味~


 
我隻豬一上的士就訓!一落車就起身都算唔話得!

 
司機帶我們去呢度!
 

 
真係好岩我呢種咁喜歡影相的人來!好美!好古式!
 
好可惜係,好多張相都爆光!= =




 
 

 

呢度都玩左成個鍾!
 
之後就去宜農農場!
 
呢度玩左都無半小時!
 
呀女一入去,怕左啲火雞,其實都幾大隻,
 
唔知點解我好驚XDDD
 
入場只係20蚊!真係好抵,
 
食羊嘅草10有等如香港100蚊~
 
不過因太多,我又覺地下有啲吾吾,所以都唔想餵就走!






 
最開心比呀女餵小羊食奶!
 
小羊好快食哂!


 
其實好怕Anki中地雷,佢又餵得好開心!

 
有甬嘅羊好惡,明明佢食左,我叫Anki餵其他,佢一過來,
 
其他羊都唔敢食!

 
之後多謝有台灣家庭入了錢叫我Anki都一起玩!
 
2個小可人兒都只捉實呆呆好驚咁!



 
之後去食午餐,我們揀了3隻猫!
 
味道一般般啦!



 
待續...
 
 
 重溫
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.facebook.com/KaiQiaobb
 

沒有留言: