關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年11月20日 星期四

20個月Anki遊台灣宜蘭之旅 Day1

DAY1 西門町, 市政府站逛 秋豆溢火鍋https://www.facebook.com/cyoudoii
第一日Anki第三次外遊了,佢心情同身體都好好~只係有流下鼻水!

而呢日都好順利,不過過關佢地好似麻煩左,要打開壺粥黎睇~

撹到我去到台灣暖暖地咋~~~

好啦!機場食早餐又唔食我D包,早知我唔整啦!!佢要食老公D麥噹噹通粉~

而上機就呼呼大睡,可能去過一次日本,個幾鐘頭機真係轉眼就到~^^

而Anki都係訓左陣,降落要食餅餅,

桃園機場裝修完我們都行到傻下傻下!

又搵左陣先搵到
家庭通道蝕左D時間

而且電話卡又唔知邊度~下次出到西門町先出卡!

攪攪下都成2點半就上酒店!!

執好野,餵埋Anki食野都4點,我就同老公係樓下掃下街,

之後去信義區行街,我呢D真係C奶仔,連旅行都係行家品部

仲行左3日,XDDD,兒童部果D都係,

行行下食下野都夠鍾去秋豆溢啦!

點知無啦啦下大雨,就搭的士去了!

呢間野,我係香港訂位,我係台灣部落格搵返黎,

不過都唔可以信哂,始終都好多係打手,但呢間真係好掂,

第二日去果間就一般般了!氣氛好就係了!

而台灣人知我們香港人都會問佔中事情,有標語支持香港文主!

第一日就食完就回酒店休息了!因次次我去旅行前一日都好緊張會睡唔到~ 

上機係盡頭,Anki係咁走好開心!


呢2父女自拍!




食到幾醜樣



我第1,2,5,6,7晚都住意舍

第1,2晚就中房,放了BB床就好窄,不過,BB床比佢係裡面休息下!

呢間宦OK,洗手係廁所出面,我洗野煲水都方便

不過我還是愛丹迪!


差隻腳出黎要星星餅,佢而家成日眼望果邊,手拍下身邊果人

好唔鐘意佢咁,話唔聽!


酒店行出就有好多呢D!都唔使去夜市~

因帶住Anki我都唔會點去!今次主要都係以佢先!

唔知係咪克心油,但真係好好味~



呢間野等左成2個字先買到,但都唔夠春水堂吸引





次次來都要行呢度!呢日開始好似大風左!



到門口都要等一陣!因真係坐位唔多~




佢地張枱夠大,而且有個野可界開搭枱都幾好!





仲有自己整嘅軟雪糕,都好夠綠茶味!個筒又夠脆!


呢餐老公都話我搵得好叻!只係唔識睇咩叫大沙公蟹

叫錯3點蟹!!但都好正好鮮甜!!下次再去過!!!


Anki有個小專頁,喜歡請按讚!.


 https://www.facebook.com/KaiQiaobb




沒有留言: