關於我自己:由別人眼中的小公主變成好似好掂的新手全職媽媽,有個可愛的小Anki,世界都因佢而變得更有趣! contact us: yuki_pang927@yahoo.com.hk

2014年6月12日 星期四

anki 14個月去旅行 京阪神 day4

黎到day 4,anki依然只食奶,唔肯食固體,黎咁多日都無便便我開始擔心,

所以呢早枝奶加左料,開奶茶,我預9點就出門口去搭車,今日去神户,

但想去三之宮食左神戶牛先,所以選擇唔使轉車嘅阪神電車,

而且都近我們間酒店!

Anki同我排排坐,原本想比佢坐下,點知一開車佢就眼訓

放返bb車即訓


9個字車已經到了,見到有間拉麵好多人食,

仲想食完神戶牛去食,但食完牛個肚好滿足根本裝唔到,



門都未開,之後帶我們去要搭lift嘅分店


門口幾靚影張相先


午餐真係好抵,最貴就神戶牛,我同老公都一樣



等食




話都無咁快就食得,真係好好味,入口即溶,人間美點

太感恩

食食下好滯,不過我大食過鄧生,食埋佢果份


嘆完就去神戶啦,搭jr好似2個站就到


到啦都唔起身架








終於醒啦,佢醒時成舊雲咁


期待已久嘅麵包超人館,

勁開心帶anki黎,雖然佢唔識行,都玩左3個鍾,我都累到想死


原本唔開心嘅anki比d熱烈嘅超人歌起舞了





好多場景影相



親善大使點撩人都煲人彩佢,好可憐呀





呢度好好笑,anki走入去後唔返出黎







細菌小子裡面有好多基地


無啦啦去左做小勞作




好彩都知講咩





Anki好比心機做架 幕後果位


玩完又出返去玩,呢塊鏡有個職員係咁鼓勵anki大力踏,

塊鏡就變公主











去到呢度有個男孩入來搶鏡,

之後2個細路都唔出黎,勁無奈




一個拒絕爸b一個拒絕媽哋




最開心呢度啦





玩到忘哂形




遊地下,搵間野坐底,我見日本好多親子餐廳

可惜叫左咁大份anki只肯食熱香餅






之後買左2個麵包,整左條綉左凱蕎日本名嘅背包同圍裙,背包公仔可以自己揀綉上

係麵包館買左好小野,因都唔平


買名牌朱古力,好好味,中間有是多啤梨

之後好累返酒店休息,再出去搵野食,

無啦啦撞正老爺爺,好軟綿綿芝士蛋糕唔太甜個底有緹子乾


因新鮮出爐等幾耐,所以人人派住食住掛隊


重溫

沒有留言: